Het begin - Reisverslag uit Rucphen, Nederland van Jos Kalmthout - WaarBenJij.nu Het begin - Reisverslag uit Rucphen, Nederland van Jos Kalmthout - WaarBenJij.nu

Het begin

Blijf op de hoogte en volg Jos

23 April 2017 | Nederland, Rucphen

Op zondag 5 maart 2017 ben ik thuis opgehaald door Egbert en Lia en naar Velserbroek gereden, heb daar bij hun geslapen en de andere morgen (eerst lekker ontbeten) samen met Lia naar Haarlem gefietst. Bij de Jacobskapel in de Hagestraat 10 heb ik mijn eerste stempels gehaald en van daaruit naar Papendrecht vertrokken. Na de overnachting in Papendrecht ben dinsdagmorgen vertrokken richting Galder. Ben in Galder om 14.15 uur gearriveerd maar heb daar bij de Jacobskapel niemand kunnen vinden die mij een stempel kon geven, deze stempel heb ik inmiddels al opgehaald.

Dit reisverslag is een test om te kijken of deze site werkt.

Mijn site is: SojnaarSantiago.waarbenjij.nu


  • 24 April 2017 - 00:02

    Irene:

    De test heeft gewerkt. Nu hoop ik dat dit ook aankomt, dan gaat het goed komen!!!

  • 24 April 2017 - 04:43

    Ad En Ellen :

    Hij werkt. We gaan Je volgen. Heeeeeeeel veeeeeeeel success Jos

  • 24 April 2017 - 12:19

    J.bastiaanse:

    hij werkt wanneer ga je verder

  • 25 April 2017 - 12:01

    Jacqueline :

    Heel veel succes Jos!

  • 25 April 2017 - 12:45

    René Goorden:

    Heel veel genot. Succes!! Wij volgen je.

  • 02 Mei 2017 - 17:13

    Snarf Van Kalmthout:

    Hoi Jos,
    Zijn vandaag teruggekomen uit Italië: wat een baggerweer hier vanmiddag!
    Ben je toch vertrokken vandaag?
    Heel veel succes toegewenst

  • 04 Mei 2017 - 05:34

    Franske Van Kalmthout :

    goed weer op komst met wind in de rug goeie reis Jos

  • 04 Mei 2017 - 21:57

    Lia En Egbert:

    Ben je van start gegaan Jos ????
    Zo ja, heel veel succes.
    liefs Egbert en Lia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jos

Ik ga proberen de pelgrimstocht te fietsen van Haarlem naar Santiago de Compostella in Spanje. Ben van maanden voorbereiding en trainen nu wel toe aan het beginnen van deze tocht, ik denk wel dat het een hele onderneming gaat worden. Ik ga proberen om jullie allemaal op de hoogte te houden over het wel en wee onderweg via deze site. P.s. De naam Soj is afkomstig van vroeger, als kind zijnde was het toen een spelletje om iemand met zijn of haar voornaam achterstevoren aan te spreken.

Actief sinds 23 April 2017
Verslag gelezen: 589
Totaal aantal bezoekers 15335

Voorgaande reizen:

02 Mei 2017 - 11 Juni 2017

Mijn pelgrimstocht naar Santiago

Landen bezocht: